måndag 3 november 2008

Stämpelstaffetten är igång!!!

YES, som jag har längtat! Inte så ofta man längtar efter november månad *hmm*
Men så bra det kommer att bli; har hamnat i ett kanongäng och vi är i full gång! Teamet består av Hella, Åsa, Mia, Monica och så jag då. Vi har kul ihop och alla är ju så duktiga, håll nu tummarna för oss!!!


Första utmaningen var att hitta på ett namn och ev. skapa en avatar + utse en lagledare. Det är fixat! Vi var ett par stycken som föreslog namnet PROmakers (syftar såklart på pennorna Promarkers) och jag fick till vår "slogan" som blev PROffs på färg! KUL värre att jag kom på nåt!


Min avatar blev så här när Hella donat lite fram och tillbaka, den blev SNYGG tycker jag!

Utmaning 2 lyder så här:

Varje deltagare gör ett valfritt kort. Det måste finnas ETT stämplat motiv och EN stämplad text på kortet. Sedan skall ni fördela följande färger mellan er i laget.
1: GUL
2: RÖD
3: GRÖN
4: BLÅ
5: LILA
Det skall TYDLIGT gå att se vilken färg ditt kort har! Du får INTE använda någon annans färg på ditt kort, men färger som inte är listade går bra att komplettera med. Om du har grön får du alltså INTE använda något som är gult, rött, blått eller lila på ditt kort!

Mitt bidrag är klart och jag visar när röstningen är gjord, första deadline är 5/11, och sen ska det röstas i två omgångar tror jag, så nån vecka tar det nog innan allt är klart.

Är du inte med själv men är medlem eller blir medlem på http://www.stampelsnack.se/ så kan du vara med i hejjarklacken och så är du såklart med och röstar!!! Hela november pågår tävlingen!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Passar på att gå in och ge glada tillrop till min lagkompis!! Hittar så mycket fint att titta på härinne! Heja PROmakers!!

Mvh Åsa / adaniels

Anonym sa...

Hallå hallå säger jag också till min lagmedlem.
Ska gå in i bloggen och lägga till ett litet inlägg om staffeten.
Jag lägger till dig i min lista också.

Kram Monica