söndag 26 juli 2009

Länge sen...

Milda Makter så länge sen jag uppdaterade... Det är väl i och för sej ingen underdrift att påstå att jag haft fullt upp, och inte har jag pysslat mycket, men NÅT har det ju blivit.

Butiken är igång och fullproppad med varor, det är knappt jag tror det är sant, jag har en egen butik som faktiskt är BRA!!! Det är inte bara jag som tycker det, alla kunder som kommer in ger mej tips och råd och hjälper till att få butiken till vad de vill ha.
Nu stundar 12 lediga dagar, butiken är öppen tis+ ons den här veckan, sen åker jag till Backåkra i Skåne för att fira 5-årig bröllopsdag *puss älskling*.

De bilder jag har att visa upp idag är långt i från nya men i alla fall gjorda sen jag var här inne sist, det allra mesta av materialet finns i min butik:
Ett konfirmations-grattis till Marianne:
Ett litet kort att sätta i blombukett - just detta gjorde jag till min praktikant Marie som spelade gycklare i Medeltidsspelet i Lödöse i juni.
Ett-årskort till gudbarnet Johan:
Lycka-till kort för lille Elliot som föddes 7/7 - en liten orustkille :-)
Jag hoppas jag ska orka/hinna uppdatera här oftare, det är ju så kul att få kommentarer :-) Så Kommentera Mera!
Kram på dej som läser!







4 kommentarer:

Marie Glader sa...

Vad kul att se en uppdatering från dig Karin! Vad roligt att butiken går bra, hoppas att jag kan hälsa på där någongång. Har du webbutik också?

DesignAnnique sa...

Härliga kort! Saknar dig i KiF-gänget ska du veta, men förstår att butiken tar all tid (och lite til...:)), kul att det går bra!

lenislenis sa...

Du är väl värd all semester! Du har verkligen slitit hårt de senaste månaderna och vilket resultat det blivit!
Vi är så glada att ha fått en scrapbutik till Uddevalla igen!
Butiken är toppen! FULLproppad med masssssor av spännande saker - man hittar ngt nytt varje gång man kommer dit!

Zornitsa sa...

Åh men visst är det underbart att ha en egen butik :) Jag hoppas kunna hälsa på någon gång, nu när jag har startat eget och inte har semester längre blir lite svårt att åka iväg så som vi alltid gjorde förut men nån gång så... :)
Önskar dig all lycka till!!!!!!!! Kram!