torsdag 21 maj 2009

Födelsedagsswapp

Det är fantastiskt KUL att fylla år, speciellt när man får pysselsaker i brevlådan! Jag är med i en födelsedagsswapp - 11 månader skickar jag present till nån annan, EN månad är det min tur att få! Maj är min månad, fyllde den 16.
Här kommer de paket som hittills hittat till min brevlåda:
Tussemaja var tidigt ute och skickade utstansade bårder och fjärilar, minirosor och en Twinkling + ett jättekul kort med tags! TACK TACK, hemskt mycket TACK!

Annie, Cia och MiaN lyckades få postat så jag fick fler härliga sakerna att öppna på min födelsedag, de skickade dessa härliga kort med tillhörande presenter:

Massor av godis för en pysslare som ni ser... Och det är inte slut med detta!
Soffan och Nina har skickat följande gåvor, har kommit nu under veckan:
Är ju så vansinnigt förtjust i de nya små rosorna från PRIMA - nu har jag fått massor! Och massor av härliga brads, spetsar och annat kul! Pearl Maker är en kul grej; man duttar ut små "limprickar" ur pennan som sen stelnar till pärlliknande dekorationer - superbt! (Kul att kunna meddela att de snart dyker upp i en butik mycket nära mej *fniss* - om några veckor eller så finns de hos Creativica :-) såklart!)
Igår dök det upp ännu ett paket, från MiaPuh den här gången:
ÄNNU fler underbara brads och minirosor - jag är sååå lyckligt lottad!
TACKeliTACKeliTACK allihop! Jag har ytterligare några presenter att vänta, hur kul som helst att fylla år, alltså!

Inga kommentarer: